Torsdag!

Petra ringde och väckte mig halv 11, tur det, annars hade jag nog blåst på. Rastade Saga och sen for jag och B och fixade lite saker. Efter det hämtade vi upp Petra och skjutsade henne på dollar och systemet. Kom på efter vägen att jag glömt att ta med hennes skoterskor från kilen så det var bara att släppa av henne och fara upp på kilen och hämta dom och sen tillbaka till henne. Sen blev det att fara på konsum och handla så vi klarar oss hela helgen. Åkte hem och fixade frukost och tog det lugnt. Varit på statoil för ett tag sen och köpt lite karra, gott! Nu blir det att kolla Beck - i stormens öga orkade inte kolla klart den igårkväll. Men vi hörs imorgon.
Godnatt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0