....

Tänkte skriva redan i morse men det blev inte av.
Vaknade redan vid 10, rastade Saga och sen blev det att kolla våra bästa år..
Varit på systemet och handlat lite till helgen och sen en sväng förbi på granngården för att köpa hundmat. Hann bara hem så var det det dags att hänga upp gardiner i sovrummet. Björn har bott här i 4 år och jag i lite mindre än 1 år och vi har aldrig haft gardiner i sovrummet, det kallas lathet mina vänner :)
Nyss hemkommen från en lång promenad med Saga, känner mig lite hurtig iaf. Björn har åkt till en vän för att dricka lite öl, så jag funderar om jag också ska ta mig en öl och kolla lite tv. Men vill inte vara bakis imorgon, ja jag blir bakis av en öl! Ska ta och göra nånting nu, men vi hörs förhoppningsvis lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0