Jysk och möte..

Råkade försova mig i morse så kom lite sent till mötet på arbets, men det gjorde ingenting. Vi kom fram till att jag ska börja söka praktikplats medans jag väntar på sommarjobbet. Så jag funderar på att praktisera på ett fik eller nånting liknande, kanske blir kul :)
Vad mer då, jo jag har varit en vända på jysk också, blev en ny gardinstång, handdukar, ljusstakar och en leksak till Saga. Hon visste direkt att hon skulle få nånting när hon såg påsen, hon är så söt min lilla bebis :)
Sen blev det kebabrulle som skulle avnjutas i solen, men vi hittade ingen bra sittplats så vi for hem och åt istället. Kollade andra avenyn för ett tag sedan och måste säga att det är en av dom bästa serier jag sett om man inte räknar med desperate housewives då för den är oslagbar!
Nej, nu ska jag ta och borsta tänderna och hoppa i lopplådan, men vi hörs imorgon :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=74537

2010-03-18 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0