Onsdag!

Idag har jag varit på arbets och försäkringskassan för att lämna in lite papper, fick sitta och vänta i 1 timme innan det äntligen blev min tur. Var förbi mamma en sväng efter det, träffade Petra och Pernilla en snabbis när jag var på väg hem. Jag och Björn for och handlade på konsum och sen hem och rasta Saga. Lagade mat, städade och diskade i vanlig ordning. Tur att vi har en diskmaskin, fast den är väldigt liten. Men den är till stor hjälp iaf, annars hade vi haft disk upp över öronen varenda dag, förstår inte hur vi kan använda så mycket porslin. Tog en välbehövlig vila efter maten, så nu känner jag mig ganska pigg. Har nyss kollat andra avenyn, gudars så spännande det är nu, längtar redan till nästa onsdag. Ska snart ta en dusch, sen rasta Saga. Efter det blir det nog sängen, ska upp tidigt imorgon och hjälpa Petra att handla. Det var väl allt för den här gången, vi hörs förhoppningsvis imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0