1 september!

Hej! Var ett tag sen jag skrev nånting här, men nu lovar jag att jag ska försöka uppdatera lite oftare. Det har hänt mycket sen jag skrev sist, men tänker inte skriva ner allt här. Jag har iaf slutat jobba nu och det känns väl ganska skönt, men jag saknar det lite grann ändå. Dagarna blir så långa när man inte har nånting att göra. Jag har även varit i Luleå och bott på hotell, bjöd mamma också eftersom hon fyllde 60 och min lillebror följde också med.. Vi shoppade och tog det lugnt, skönt att komma bort från Gällivare ett tag och rensa tankarna. Åt världens godaste mat på Östens pärla i Luleå, hade lugnt kunnat åka dit igen bara för att käka där och sen åka hem igen. Jag och Tony sökte solarium i 40 min innan vi äntligen hittade och som att inte det vore nog så brände jag mig också. Var rödare än en tomat i 3 dagar, så jag ska nog börja sola lite försiktigt nu i början. Funderar på att köpa solkort på gunilla salongen, har solat där tidigare och tycker att det är bra. Nog pratat om det nu! På tal om något annat så är det 2 år idag sen jag tog bort min lilla kisse Sessan, saknar henne oerhört mycket. Det är nog bland det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Blir ledsen bara av att tänka på det. Nu ska jag rasta Saga och sen börja plocka undan lite här hemma och laga mat innan B kommer hem från jobbet. Vi hörs när vi hörs! Sessan, du finns i mammas hjärta. Älskar dig bebisen min<3 2007-07-27 2008-09-01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0