15 september

Har inte sovit nånting på hela natten, suttit uppe och spelat the treasures of mystery island, kul spel! Men nu börjar jag känna mig jävligt trött och huvudvärk har jag också.. Men jag får inte sova förrän ikväll :( Måste till stan vid ett och fara på arbets och försäkringskassan, hojja jobbigt att vara vuxen med alla dessa måsten.. Sen ska jag väl umgås med mamma lite grann, kanske ta en fika eller nånting.. Har precis städat klart här hemma, eller klar är jag inte men det är bara dammsugning och vaskning kvar och det tänkte jag att B ska få göra :) Ska börja göra lite grönsakssoppa snart, magen kurrar och har gjort det ett bra tag nu.. Jo förresten, jag ska börja med lchf den 25:e, har hört att det ska funka. Och nu känner jag att jag verkligen vill gå ner i vikt, iaf lite grann.. Har även en massa paket att hämta ut den 25:e, väldigt spännande :) Har iaf beställt 3 par skor, 2 klänningar, lite pyssel, underkläder och lite annat smått och gott! Kanske lägger upp lite bilder på det jag beställt senare.. Men nu ska jag väcka B men skriver kanske senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0