3 september!

Idag är det fredag och det känns skönt, fast egentligen så är det ju helg för mig hela tiden med tanke på att jag inte jobbar just nu. Igår hände det inte så mycket, städade och lagade mat, det gamla vanliga. Har även bestämt mig för att börja träna, så nu promenerar jag 40 min varje morgon och kväll plus att jag gör en massa övningar hemma i ca 30 min. Äter inget onyttigt heller, så vi får väl se hur det här slutar. Idag ska jag väl försöka ta mig till stan och hämta ut mina nya skor, beställde två par i olika färger bara för att jag inte kunde bestämma mig för vilka jag ville ha mest. Men det blir säkert bra, är alltid bra med skor. Blir väl att laga mat och plocka undan lite grann här hemma, promenera och sen en dusch på det. Mysa med min kille är också ett måste! Blir inte så mycket mysande när han jobbar, men det ska det bli ändring på. Ja det var väl allt för den här gången. Ska försöka slänga upp en liten lista, kan ju vara kul att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0