9 september!

Jag kan inte sova så jag tänkte att jag lika gärna kan uppdatera här lite grann.. Skulle ha promenerat till konsum och handlat idag, men det blev inte av så jag får ta det imorgon istället eller man kanske säger idag, äsch vilket som. Har nyss googlat på lite forum om rosacea, blev iaf lite hjälpt av det. Så nu har jag beställt hem ett provpaket av procomb tabletter som jag ska äta i 1 månad, sen får jag väl se om det hjälper eller inte. För nu börjar jag bli less på att vara så här röd, svullen, prickig och allt i ansiktet, mår inte alls bra av det. Vill knappt gå ut vissa dagar bara för att mitt ansikte ser ut som ett babian arsle.. Vi får helt enkelt hålla tummarna på att tabletterna fungerar! Kommer skriva här hur det går och om det blir några förändringar när jag äter dom.
Har ju glömt berätta att jag klippt lugg, blev faktiskt fint men jag ångrar mig. Tycker inte om att ha nånting hängandes alldeles ovanför ögonen, så jag har det uppsatt med klämmor istället tills det växer ut igen. Men jag funderar på att kanske klippa snedlugg när det växt ut lite grann. Annars har det väl inte hänt så mycket. Åh vilket spännande liv jag har, not! Tänkte baka bullar och lite annat smått och gott imorgon, kan ju vara bra att ha nånting hemma om det skulle komma någon på besök. Tänkte även kanske ringa Malin och Tobias och höra om dom vill komma hit och snacka lite skit och fika, var ett bra tag sen jag träffade dom. Känns lite ensamt här uppe på kilen, längtar verkligen tills jag får lght i Gällivare. Tror att jag kommer börja må lite bättre då och kanske att jag får bättre ork till att göra saker. Jo just det, måste tillägga att min träning går ganska bra så det är ju något positivt iaf.

Kommentarer
Postat av: Henrik

hej Natalie!

Jag har också funderingar kring Procomb. Tänkte testa det nu ett tag framöver men vill ha lite mer kött på benen innan. Har du märkt någon förändring i din rosacea sedan du började använda produkten?

2010-12-22 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0