1 februari

Igår blev det storstädning för hela slanten, kan ju inte se ut som en svinstia här när det ska komma folk hit och göra mätningar. Har nog aldrig sett så mycket damm och skit i hela mitt liv :( Men känns jävligt bra att ha det gjort nu.

I söndags var jag hos svärföräldrarna och käkade middag, världens godaste kycklinggryta och till efterrätt blev det daimtårta. Måste ta receptet på dessa och testa göra dom hemma. Ska nog inte vara så svårt, hoppas jag iaf.

På torsdag börjar jag jobba och jag är väldigt nervös. Men det ska nog gå bra! Har ju fått träffa 2 av dom som jobbar där iaf, så nu vet jag vart jag ska och vilka jag ska jobba med :) Lite tråkigt att jag bara ska vara där en månad, brukar ju ta ett tag att vänja sig vid arbetsuppgifterna så lite längre tid hade inte skadat. Kommer nog inte ha några problem med att kliva upp på morgonen eftersom att jag lyckats med att somna före 11 varje kväll och vakna pigg och utvilad före 7 varje morgon i några dagar nu.

Nu ska jag käka lite frukost och sen ta en promenad med Saga, så att hon får springa av sig lite grann. Har inte planerat något speciellt idag förutom att tvätta kläder så jag får se vad dagen har att erbjuda. Gissar att det bara blir att vara hemma och mysa med B eftersom jag ska till Gällivare och sova imorgon och jag kommer inte hem förrän på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0