7 februari

Har inte haft tid att uppdatera här som ni kanske har märkt. Började ju jobba i torsdags och det gick faktiskt väldigt bra. Lite jobbigt i början med alla barnen, hela 18 st som man skulle hålla reda på. Men dom är jätte snälla och lyssnar på allt man säger, kanske beror på att jag är ny där och dom inte vet hur jag fungerar ännu. Men det återstår ju att se om dom fortsätter att sköta sig, hoppas hoppas! :)

Var en sväng på stan i torsdags också, fick med mig ett par nya täckbyxor + att jag köpte ett par åt min syster också, sen käkade vi på Linas innan vi gick på systemet och köpte några öl :)

I fredags åkte jag hem och snacka om att Saga var lycklig över att se mig, hon trodde väl säkert att jag hade övergett henne. Hade egentligen bestämt att jag skulle ta med henne när jag sover hos Pernilla på veckodagarna, men vill inte släpa runt henne hela tiden så det är bättre och tryggare för henne om hon är hemma med B.

Under helgen har det inte hänt så mycket, mest myst med Saga och Björn. Har ärligt talat inte orkat göra så mycket annat. Fixade även min dator idag, som snart varit sönder i en vecka. Jag har varit jävligt sur på den när den inte fungerat men jag blev gode lycklig när den väl startade igen. Inte lite datorberoende man är, usch och fy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0