9 februari

Hej, hej och åter hej! :) Var på skit dåligt humör igår så orkade inte blogga och hade jag skrivit någonting här igår så hade det garanterat varit ett inlägg om hur dum i huvudet alla är och en massa annat bajs. Sånt vill ni väl ändå inte läsa? Jag gillar verkligen inte att läsa inlägg där folk bara klagar och gnäller hela tiden. Men nog om det nu :)

Idag har jag varit en sväng till min syster och hälsat på, lämnade även tillbaka täckbyxorna som jag köpte förra veckan. Ångrade att jag köpte dom redan när jag kom hem och anledningen var för att dom var vita. Kan inte ha vita kläder, dom blir fläckiga direkt :( Så dom fick åka tillbaka till affären och jag får börja leta efter ett par andra i en mörkare färg. Funderar på svarta, passar ju till allt.

På lördag eller söndag ska jag kanske tatuera mig, Mattias skulle höra av sig om det blir av och isf vilken tid. Jag längtar som fan, har ju funderat på dessa tatueringar som jag ska göra ett bra tag nu. Så nu är det dags att dom kommer på plats också :) Visar bilder när jag gjort dom.

Nu ska jag ta och spela lite csi och läsa bloggar under tiden jag väntar på att stygga flickors klubb ska börja. Den är så jävla bra, en massa intriger hela tiden :) Så bänka er framför tv:n 00.55 på TV11, ni lär inte bli besvikna!


Här har ni en bild på söta Alissa som fyllde 2 år den 4:e februari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0