18 januari

Har helt glömt bort att skriva igår, men hade fullt upp hela dagen. Var till stan en sväng och fixade bort lite papper, åkte sen med min systers pojkvän Håkan till eriksson center för att kolla en mössa och ett par vantar åt honom. Efter det bar det av hem till Petra och Håkan för att hämta upp Petra och skjutsa henne till jobbet och sen fick jag äntligen åka hem. Hann bara innanför dörren så kom Lenita för att lämna av Alissa och Mira, så kvällen bestod av barnlek och hundlek. Så behöver jag ens nämna att jag var trött när dom for härifrån? Men roligt har vi haft iaf och jag längtar redan till nästa gång dom kommer och hälsar på :) Blev inte mycket gjort efter det, somnade redan vid 23.
Inte sov jag mycket under natten heller, vaknade 4 och kunde inte somna om :( Så nu sitter jag här och är dödstrött, blir nog en liten vilopaus här på ett tag.


Alissa, min lilla sötnos ♥


Och fina Mira ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0