21 januari

Åkte till stan i förrgår och sov hos min syster Pernilla, det är därför jag inte uppdaterat någonting. Igår gjorde jag slutprovet i matematik, var jävligt svårt. Men hoppas att jag iaf får godkänt, då blir jag glad :) Var även på md´s och käkade med Pernilla och Evelina, åt världens godaste fajitatallrik! Hann även med lite spring i butikerna, men köpte ingenting förutom mat. Saga var överlycklig när jag kom hem, fast jag bara varit borta en dag. Blev lite varm i hjärtat, så söt hon är. Hon började även löpa igår, som tur är så tar hon upp efter sig själv. Idag har jag inte gjort många knop, rastat Saga, tömt och fyllt diskmaskinen och lagat lite lunch. Tror att jag ska ta och slänga på en tvättmaskin också, skadar ju inte med lite rena kläder. Senare kommer Lenitas hund Mira hit och ska stanna till imorgon, kul! :) Vi får se hur det går med 2 löptikar i huset, men det ska nog inte vara någon fara. Tänkte att jag ska fortsätta med den där listan nu, har ju 3 dagar att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0