24 januari

Dålig uppdatering, men har knappt haft tillgång till dator dom senaste dagarna. Åkte till min syster på lördagen för att sova där eftersom att jag inte vågar vara hemma själv i våran spöklägenhet. Fick lite lust att dricka och gå ut på krogen när jag kom till Pernilla, men ångrade mig ganska snabbt. Var ett gäng som satt där och förfestade, men var ändå rätt lugnt. När dom andra for på krogen var det bara jag, Mickis och hundarna kvar. Kollade lite tv tills Pernilla kom hem igen och sen somnade vi allihop. Vaknade redan 8 på morgonen och gick och mötte Björn med hundarna, vi tog en liten promenad runt sjöpen. Efter det blev det frukost och mer tv-tittande. Kul att för en gångs skull få umgås lite med Mickis också och nu har han ju fått lght i Malmberget så då kommer vi ju kunna umgås lite oftare. Han och Björn kommer väldigt bra överens så det är ju bra. Söndagen gick åt till att kolla tv och sova, jag fick även mysa med världens mysigaste hund Hugo. Jag vill också ha en hund som tycker om att mysa länge, Saga står ut i typ 5 min sen vill hon vara ifred. Har kommit hem först idag och det var väldigt skönt, har saknat vårat hem. B har precis somnat igen och jag sitter bara här, har nyss satt igång en tvättmaskin och ska snart börja plocka undan här lite smått och kanske diska. Vill göra något roligt idag, men tyvärr så finns det inte så mycket att göra i lilla Gällivare på en måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0