26 januari

Idag fick jag veta resultatet av slutprovet och jag fick VG, trodde faktiskt att jag inte skulle klara det. Men nu vet jag att min magkänsla inte alls stämmer, för varje gång jag gjort ett prov så har jag känt på mig att jag inte har klarat det men ändå så har jag fått VG på alla proven. Men det kanske bara är bra att det är så, då blir man kanske inte lika besviken om det skulle gå dåligt. Men nu är jag iaf klar med matematiken och kan lägga det bakom mig.

Fick även veta att jag fått en praktikplats på dagis och jag börjar den 3:e februari, så vi får se hur det går. Jag tror att det ska funka prima ballerina, tycker ju om barn och det kan väl inte vara så svårt att göra dom nöjda, eller?

Annars har jag inte gjort så mycket, vaknade redan 12 natten före och sov inget mer under hela natten. Så det slutade med att jag somnade igen nu på kvällen vid 8 men lik förbannat så vaknade jag 2 i natt. Så nu sitter jag här, funderar på att bädda ner mig i soffan och glo lite tv i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0