Dag 11

Dag 11 - en bild från en tid du saknar.



På den här tiden var jag och Sandra oskiljaktiga, vi gjorde nästan allt tillsammans och kul hade vi :) Tänker ofta tillbaka på den tiden och önskar ibland att det gick att spola tillbaka tiden och göra om allting. För ärligt talat så har jag aldrig haft så roligt med någon annan människa som jag haft med Sandra. Vi har rymt hemifrån, supit oss i fyllan och gjort dumheter, men även tramsat runt en hel del och bara gjort allmänt konstiga saker. Den vänskap vi hade då, kallar jag äkta vänskap :)
Jag är väldigt tacksam för att jag fått ta del av Sandras liv och jag hoppas att vi en dag kan hitta tillbaka till varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0