Kommentar

Fick denna kommentar av Henrik och tänkte ta och besvara den.

hej Natalie!
Jag har också funderingar kring Procomb. Tänkte testa det nu ett tag framöver men vill ha lite mer kött på benen innan. Har du märkt någon förändring i din rosacea sedan du började använda produkten?


Hej Henrik!
Jo jag märkte lite förändringar när jag åt procomb, mina prickar försvann, inte helt men nästan. Och den röda rodnaden som jag hade i ansiktet blev också mycket bättre. Enda nackdelen med procomb är att man måste ha uppehåll på ca 1 vecka varje månad för att minska risken att bli beroende av det och då blir det lätt så att man glömmer att börja äta dom igen. Det är just det jag har gjort! Men har beställt nya och ska börja ta dom igen.
Man kan även bli pigg av dom, så det bästa är att ta dom på morgonen!

Hoppas att du fick svar på din fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0